تیم فوتبال استقلال تهران که امید زیادی داشت تا باپیروزی در بازی عقب افتاده اش یکی از بخت های قهرمانی این فصل باشد، سرنوشتی تلخ در اهواز در انتظارش بود.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، نیمه نخست این بازی پر از حوادث ریزو درشت بود که حاصل آن یک گل برای هر دو تیم و دو کارت قرمز برای تیم فوتبال استقلال بود. در دقیقه ۱۲مهدی قایدی در نزدیکی خط کرنر در سمت چپ زمین صاحب توپ شد که سانتر زمینی او  به مطهری را این بازیکن به روزبه چشمی رساند، اما شوت محکم این مدافع پیشتاخته را شهاب گردان به شکل ناقص برگشت داد تا توپ دوباره به چشمی برساند و او در حالت درازکش و با زدن شوت محکم گل اول آبی‌ها را به ثمر رساند. فولاد بعد از این گل حملات متعددی را تدارک دید و در دقیقه ۲۷ سانتر محمد آبشک از سمت چپ زمین را موسی کولی‌بالی بالاتر از مدافعان استقلال با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

در دقیقه ۴۵ خطای مشکوک علی کریمی هافبک استقلال روی بازیکن فولاد با کارت قرمز مستقیم داور توام شد تا استقلال ۱۰ نفره شود. با اعتراض فرهاد مجیدی سرمربی استقلال او هم از داور کارت قرمز گرفت تا شرایط برا استقلال بحرانی ترشود.

در نیمه دوم استقلال باز هم اسیر اشتباهات بازیکنانش شد و در دقیقه ۶۵ عارف غلامی مدافع استقلال بدنبال خطا روی آبشک و اعتراض به داور کارت زرد دوم را دریافت کرد تا این تیم ۹ نفره شود.

استقلال بعد از این حادثه کاملا در لاک دفاعی فرو رفت و درنهایت در دقیقه ۸۰ مجتبی نجاریان با شلیکی محکم از درون محوطه جریمه گل برتری تیمش را درون دروازه حسینی که یکی از ضعیف ترین بازی های خود را در این فصل نشان داد بازشود.

با این شکست استقلال  در امتیاز۳۶ باقی ماند تا آرزوهای مجیدی و یارانش  برای رسیدن به قهرمانی در این فصل برباد رود. فولاد نیز با همین تعداد امتیاز در مکان پنجم جدول قرار گرفت.

کد خبر 525247

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha