سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتلای قطعی ۲۱۲ هزار و ۵۰۱ نفر در ایران به ویروس کرونا و افزایش شمار جان‌باختگان به ۹ هزار و ۹۹۶ نفر خبر داد.

ماسک - کرونا

به گزارش همشهری آنلاین، سیماسادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران و موارد فوت ناشی از کووید-۱۹ گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۴ تیر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵۳۱ بیمار جدید مبتلا شناسایی و هزار و ۳۴۰ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید-۱۹ در ایران به ۲۱۲ هزار و ۵۰۱ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۳ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۹ هزار و ۹۹۶ نفر برسد. خوشبختانه تاکنون ۱۷۲ هزار و ۹۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ترخیص شده‌اند. همچنین ۲۸۶۹ نفر از بیماران کووید-۱۹ در وضعیت شدید تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تاکنون یک میلیون و ۵۰۲ هزار و ۵۲۵ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است. در استان‌های خوزستان، کردستان، هرمزگان، بوشهر و بعضی مناطق فارس، لرستان، کرمانشاه و گلستان میزان ابتلا و بستری بیماران کاهشی نبوده و این استان‌ها همچنان در وضعیت هشدار قرار دارند.

کد خبر 525173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزاد IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    3 0
    اگر در استان اصفهان هر نفر یک سطل اب ارزان جلوی منزل ش بریزد - میکروب - شیر ابه پسماند تر - نابود می شود - و ویروس جایش را به پروژه های اب رسانی بهداشتی می دهد.