رئیس‌ کل دادگستری کردستان گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قضایی وظیفه دارند برای تحقق مطالبات مردم و در راستای حمایت از تولید داخلی پای کار باشند و دادگستری نیز از تمام امکانات و قدرت خود برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی استفاده می‌کند.

بازديد

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا مترقب در جریان بازدید از واحدهای تولیدی اظهار کرد:‌ اولویت اول دادگستری استان کردستان جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی فعال و اولویت بعدی شروع به‌کار مجدد واحدهای تعطیل شده که در این راستا کمک و همکاری دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی در تشریح اقدامات و عملکرد دبیرخانه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه یادآور شد: از ابتدای سال ۹۸ همزمان با افزایش فشارهای اقتصادی به تولیدکنندگان، فعالان حوزه صنعت و اقتصادی کشور و افزایش مراجعات و درخواست‌ها از خدمات این ستاد، توفیقات خوبی حاصل شده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان از بررسی بیش از ۶۰ پرونده قضایی در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی در سطح استان طی سال ۹۸ خبر داد و اضافه کرد: از میان این تعداد پرونده برای ۳۴ واحد تولیدی نیازمند حمایت مصوباتی تصویب و با اجرای این مصوبات از تعطیلی آنها جلوگیری به‌عمل آمده و به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.

در روز سوم هفته قوه قضاییه و در ادامه اهتمام و تلاش دستگاه قضایی در راستای حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید، نماینده ولی فقیه در کردستان و رئیس کل دادگستری استان کردستان از تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان سنندج بازدید کردند.

این واحدها با تلاش و پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کردستان و همکاری بانک کشاورزی از تعطیل شدن آنها ممانعت به عمل آمد.

کد خبر 525120

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha