یک پزشک قلابی که با تخصص ریه در فضای مجازی فعال بود و بیش از هزار فالور داشت، شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داوود معظمی گودرزی درباره دستگیری این پزشک قلابی که در اینستاگرام فعالیت داشت، اظهار کرد: متهم با راه اندازی صفحه‌ای در فضای مجازی و معرفی خود به عنوان فوق تخصص ریه، توانسته بود بیش از هزار نفر دنبال کننده را در فضای مجازی جذب کند.

وی گفت: این متهم با بارگذاری کلیپ‌های مرتبط با حوزه پزشکی، اعتماد تعداد کثیری از مردم را به خود جلب کرده بود. در بررسی‌های صورت گرفته متوجه شدیم، این فرد به تعداد زیادی از مردم خدمات پزشکی ارائه داده و افراد را ویزیت کرده است.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: هموطنان در نظر داشته باشند که در فضای مجازی هر کسی می‌تواند فعالیت کند و نیاز است برای دریافت خدمات پزشکی، از صحت اطلاعات و هویت فرد آگاه باشند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به این که این فرد با هماهنگی مراجع قضایی تحت پیگرد قرار گرفت و دستگیر شد، گفت: طبق بررسی‌ها مشخص شد متهم سابقه یک بار دستگیری در گذشته را دارد.

سرهنگ گودرزی تاکید کرد: از شهروندان خواهش می کنیم به تبلیغات افراد توجه نکنند و در صورت نیاز از مراجع رسمی خدمات مورد نیاز را دریافت کنند و برای دریافت اطلاعات به صورت مجازی، حتما پزشک را بشناسند.

او بیان کرد: تا کنون یک پزشک شاکی پرونده است. چون متهم با جعل مهر این پزشک فعالیت می کرد. فرد دیگری هم به عنوان بیمار، شاکی پرونده است.

این مسئول گفت: بعد از دستگیری مشخص شد نه‌ تنها فرد فوق تخصص ریه نیست و مدرک دیپلم دارد و به خاطر علاقه و سودجویی مبادرت به این اقدام کرده است.

کد خبر 524884

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha