مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: تشکل‌های مردمی و سمن‌های فعال در حوزه جوانان در قم حمایت می‌شوند.

سمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رسول منعم سه‌شنبه سوم تیر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم در گذراندن اوقات فراغت جوانان، شکل‌گیری خانه‌های جوان است که در جهت آموزش مهارت‌ و برگزاری دوره‌های مختلف باید سازوکارها طبق پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: اخیرا نیز مصوباتی در جهت استفاده ۵۰ درصدی از ظرفیت کلاس‌های آموزشی و باشگاه‌های ورزشی در جهت جلوگیری از انتقال کرونا ارائه شده که با نظارت کامل عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای مهم در حوزه جوانان، مسئله ازدواج است که علاوه بر برگزاری دوره‌های تحکیم خانواده به صورت مجازی اقداماتی در جهت پرداخت تسهیلات ازدواج نیز در نظر گرفته شده است.

منعم بیان کرد: تشکل‌های مردمی از جمله ظرفیت‌های مهم در تحقق برنامه ساماندهی امور جوانان هستند که در این باره سمن‌های فعال در حوزه جوانان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: سند اوقات فراغت قم در سال قبل تدوین و تصویب شد و نقش دستگاه‌های مختلف اجرایی در تحقق این سند نیز به خوبی مشخص شده است و باید با ارزیابی‌های دقیق میزان موفقیت این سند را احصا کنیم.

منعم تاکید کرد: برنامه‌ریزی منسجم و پرهیز از موازی کاری دارای اهمیت زیادی در اجرایی شدن مصوبات و برنامه‌های مربوط به ساماندهی جوانان است.

وی گفت: ما در شرایطی به سر می‌بریم که جهان با کرونا دست به گریبان است و باید برنامه‌های خود را مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از انتقال این بیماری دنبال کنیم و به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمائیم که در حوزه جوانان بتوانیم گره‌گشای بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: نوجوانان و جوانان، آینده‌سازان این مرز و بوم هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت حمایت از جوانان در عرصه‌های مختلف اشتغال و ازدواج دارای مسئولیت سنگینی هستند و باید در این باره بتوانند اعتماد جوانان را به برنامه‌های مختلف در مسیر ساماندهی امور جوانان جلب کنند.

منعم بیان کرد: مجوز فعالیت برخی از مجموعه‌ها ویژه جوانان صادر شده و باید نظارت کافی اتفاق بیفتد تا با فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها بتوانیم فعالیت‌های خود را توسعه دهیم.

وی عنوان کرد: در دوران کرونا، جوانان سهم خود را در حمایت از قشار ضعیف و کمک‌های مومنانه نشان دادند و برای برنامه‌ریزی پساکرونایی نیز باید از ظرفیت جوانان استفاده کرد.

کد خبر 524870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha