نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه سوم تیر از حل مشکل پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه تا چند روز آینده خبر داد.

نیشکر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمد کعب‌عمیر اظهار کرد: با توجه به مشکلات نیشکر هفت‌تپه،  مشکلات فرااستانی و ملی این شرکت به واگذاری آن به بخش خصوصی در سال ۹۴ برمی‌گردد.

وی افزود: این واگذاری، برخلاف اهداف مد نظر در اصل ۴۴ قانون اساسی شکست خورد زیرا تحقق در دیون دولت در این واگذاری به سرانجام نرسید و همچنین موضوع مهم افزایش بهره‌وری و ظرفیت تولید در شرکت محقق نشد.

کعب‌عمیربیان کرد: حل مشکلات کارگران و کارکنان نیشکر هفت‌تپه در اولویت قرار دارد، از ابتدای فعالیت مجلس یازدهم تاکنون با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان مربوطه، به دنبال حل مشکلات شرکت نیشکر هفت‌تپه هستیم.

وی افزود: با توجه به تخلفات انجام شده در نیشکر هفت‌تپه، در حال حاضر پرونده قضایی سهام‌داران این شرکت در دست بررسی است و یکی از دلایل تعویق پرداخت حقوق، مسدود بودن حساب‌های بانکی کارفرما است که خوشبختانه با تلاش و همکاری آقای رئیسی، رئیس قوه قضاییه، مشکل پرداخت حقوق کارگران و کارکنان نیشکر هفت‌تپه تا چند روز آینده حل می‌شود.

نماینده شوش، استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: برای رفع دائمی چالش‌های شرکت نیشکر هفت‌تپه با توجه به بدهی‌های این شرکت به سازمان تامین اجتماعی، امیدواریم با متقاعد کردن مسئولان این سازمان، نیشکر هفت‌تپه را به سازمان تامین اجتماعی واگذار کنیم. در صورت محقق نشدن این واگذاری، گزینه‌های دیگری مد نظر قرار خواهند گرفت.

کد خبر 524795
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha