معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: سلامت مشمولان اعزام به خدمت مقدس سربازی برای ما در اولویت است، با توجه به وضعیت پیش‌آمده ناشی از بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت مشمولان، خانواده‌ها از حضور در مکان‌های اعزام خودداری کنند.

سربازي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی مجیدی اظهار کرد: در راستای هماهنگی‌های به عمل آمده مشمولان وظیفه عمومی اعزامی اول تیر ماه سال ۹۹ قبل از حضور برای اعزام به خدمت مقدس سربازی در طرح غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا شرکت کردند.

وی بیان کرد: تدابیر لازم برای طرح غربالگری در روز اعزام از قبیل تب‌سنجی و سنجش اکسیژن اندیشیده شده است، با هماهنگی‌های انجام شده محوطه اعزام و اتوبوس‌های بدرقه مشمولان نیز با رعایت موارد بهداشتی به طور کامل ضدعفونی شده است.

سرهنگ مجیدی اضافه‌ کرد: با وجود تذکرات و توصیه‌های لازم از طریق مراجعات حضوری و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های گروهی مبنی بر عدم حضور همراه مشمولان در روز اعزام، متأسفانه شاهد حضور خانواده‌ها در مکان اعزام هستیم که با توجه به شیوع بیماری کرونا می‌تواند مشکلاتی را برای خانواده‌ها و افراد حاضر در آن مکان ایجاد کند.

وی تاگید کرد: سلامت مشمولان برای ما در اولویت است. با توجه به وضعیت اضطراری ناشی از بیماری کرونای این روزهای کشور از این پس به منظور حفظ سلامت فرزندان خود از حضور در مکان‌های اعزام مشمولان جدا خودداری کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: کلیه موارد و پروتکل‌های بهداشتی در مراکز آموزشی و پادگان‌های نظامی و انتظامی مدنظر بوده و به طور کامل رعایت می‌شود.

کد خبر 524706

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha