مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ۶۸۹ مورد بازرسی طی هفته آخر خردادماه در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار و نحوه توزیع آن‌ها انجام شد.

بازار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود سیجانی ادامه داد: بر اساس برنامه‌های ابلاغی، تمرکز بازرسی‌ها بر کالاهای اولویت‌دار و نظارت جدی بر فرآیند تامین و توزیع آن‌ها در طول هفته در دستور کار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قم قرار گرفته است.

حیدری افزود: در همین رابطه بازرسان این سازمان بر نحوه تامین و توزیع کالاهای اولویت‌دارهمچون لوازم ‌خانگی شامل یخچال، یخچال فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی، برنج، شکر، نهادهای دامی و لاستیک در بازار قم اقدام کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: در جریان ۶۸۹ مورد بازرسی از نحوه تامین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در بازار استان، ۱۶ پرونده تخلف به ارزش ۱۵۳ میلیون ریال کشف و برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

سیجانی گفت: روند نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در بازار قم طی هفته‌های آینده نیز ادامه دارد و مردم می‌توانند گزارش خود از تخلف واحدهای عرضه‌کننده این کالاها را برای رسیدگی به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی افزود: در همین راستا برای مدیریت بهتر بازار قم، تامین و توزیع به هنگام کالاهای اولویت‌دار به‌منظور تسهیل و تسریع دسترسی مردم به کالای موردنیاز خود باقیمت قابل‌قبول، دنبال می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم به این‌که بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت پرونده‌های تخلفات صنفی تشکیل‌شده را به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کنند، اشاره کرد و ادامه داد: تصمیم‌گیری در خصوص نحوه عرضه کالاهای احتکار شده مکشوفه برعهده مراجع قانونی است.

کد خبر 524689

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha