مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: ظرفیت پذیرش روزانه کشور ترکیه در مرز بازرگان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محدود است به طوری که روزانه فقط ۱۵۰ دستگاه کامیون پذیرش می‌شود.  

تردد کامیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ارسلان شکری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه اظهار کرد: ظرفیت روزانه پذیرش گمرک ترکیه محدود است.  

وی تصریح کرد: ظرفیت پذیرش روزانه کشور ترکیه در مرز بازرگان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محدود است به طوری که روزانه فقط ۱۵۰ دستگاه کامیون پذیرش می‌شود.  

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: به تمام صنوف کشور اطلاع‌رسانی می‌شود تا بدون هماهنگی و در نظر گرفتن شرایط موجود در پایانه مرزی بازرگان نسبت به اعزام ناوگان حمل و نقل اقدام نکنند.  

وی ادامه داد: مدیریت داخلی پایانه‌های مرزی برعهده این اداره کل بوده و خدمات لازم در اختیار ناوگان و راننده مستقر در محدوده این پایانه‌ها به طور شایسته قرار می‌گیرد.  

شکری گفت: بایستی سایر ادارات ‌و ارگان‌ها مانند شهرداری و گمرک، منطقه آزاد در کنار این اداره کل پای کار آمده ‌تا نسبت به حل مشکل در اسرع وقت اقدام‌ شود.  

وی اظهار کرد: محدودیت تردد کامیون‌های ترانزیت در مرز ایران و ترکیه که در ماه‌های قبل از شیوع کرونا ۴۵۰ دستگاه به صورت روزانه بود، در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع بیماری و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یافته که راهداری و حمل و نقل استان در کنار سایر ادارات مثل گمرک و نمایندگی امور خارجه پیگیر افزایش تعداد تردد روزانه ترانزیت از مرز ایران به سمت ترکیه است.  

کد خبر 524666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha