فرماندار بندرعباس نسبت به عرضه ماهی در قایق‌ها و در خیابان‌ها از جمله خیابان روبروی بازار ماهی‌فروشان و اسکله صیادی بندرعباس هشدار داد.

فروش ماهی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، عزیزالله کناری در جلسه بررسی مشکلات بازار ماهی‌فروشان عمده بندرعباس افزود: شیلات هرمزگان باید شرایط استقرار قایق‌های صیادی را در داخل اسکله صیادی پشت شهر بندرعباس فراهم کند و خروج قایق با ماهی از اسکله ممنوع شود.

وی گفت: از طرفی نیز شهرداری بندرعباس در صورت مشاهده قایق‌هایی که در خیابان اقدام به عرضه غیربهداشتی ماهی می‌کنند بایستی نسبت به توقیف قایق‌ها اقدام کند.

کناری تأکید کرد: شیلات اجازه صید را به چنین قایق‌هایی که این تخلف را مرتکب می‌شوند، ندهد.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: با توجه به خطراتی که شیوع کرونا، عمده‌فروشان و خرده‌فروشان ماهی را تهدید می‌کند؛ بازار ماهی‌فروشان به مکان جدید انتقال می‌یابد، عمده‌فروشان هم که از داخل خانه‌ها و کوچه‌ها و… به عرضه ماهی اقدام می‌کردند به‌صورت موقت به داخل یکی از سوله‌های داخل اسکله صیادی بندرعباس منتقل‌ شده و اماکن قبلی مسدود می‌شود.

فرماندار بندرعباس افزود: برای بهره‌برداری از سوله مزبور، بهره‌بردار اسکله، فضای سوله را به‌صورت اجاره در اختیار عمده‌فروشان ماهی قرار می‌دهد و از محل درآمد مربوطه، محیط سوله را با نظر مسئولان بهداشت آماده‌سازی می‌کند تا تمامی امکانات عمده‌فروشان، امکان استقرار در آنجا را داشته باشند.

به گفته وی برای اجرای سالن پاچال و محل عرضه ماهی توسط عمده‌فروشان اصلی، پیرو مکاتبات قبلی با شیلات، مقرر شد شیلات در پیگیری رفع مشکل زمین مزبور تسریع کرده تا عملیات احداث مجتمع سریع‌تر انجام شود.

کناری از ممنوعیت ورود افراد فاقد ماسک به داخل اسکله صیادی بندرعباس خبر داد و خاطرنشان کرد: بایستی عرضه ماسک در ورودی اسکله نیز انجام شود.

کد خبر 524432

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha