بعد از اعلام شکایت فدراسیون فوتبال از مالک تراکتور حالا باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرده که به دلیل اتهامات زنوزی به این باشگاه از او شکایت خواهد کرد.

زنوزی

به گزارش همشهری آنلاین در ماه‌های اخیر  انجام برخی مصاحبه‌ها از سوی زنوزی مالک باشگاه تراکتور علیه باشگاه پرسپولیس و همین طور مصاحبه اخیرش در خصوص برگزاری لیگ  باعث شد تا در نهایت باشگاه پرسپولیس تصمیم به شکایت از او بگیرد.

 خواجه ‌وند مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص این شکایت گفت: «مصاحبه‌ای از طرف مالک یک باشگاه انجام شده و مسائلی مطرح شده که بخشی از آن اتهام‌زنی به ارکان فدراسیون فوتبال از جمله سازمان لیگ و مجریان فوتبال کشور بوده و حتما از مصادیق نشر اکاذیب هست.

قسمتی از این توهین و افتراها هم به باشگاه پرسپولیس برمی‌گشت که باشگاه حق و تکلیف قانونی خود می‌داند که به این موضوع ورود کرده و حقوق خود را پیگیری کند. به همین خاطر شکایتی از آن شخص تنظیم و ثبت شده که انتظار داریم به بهترین شکل ممکن به آن رسیدگی شود تا حداقل دوباره شاهد تکرار این موارد نباشیم. این تهمت‌ها مصداق تشویش اذهان عمومی بوده و انتظار ما این است که برخورد محکمی شود.»

 این در حالی است که در روزهای اخیر فدراسیون فوتبال هم بعد از اظهارات زنوزی اعلام کرده بود که از او شکایت خواهد کرد تا در دادگاه علیه اتهاماتی که به فدراسیون وارد کرده است پاسخگو باشد. در بیانیه فدراسیون آمده بود «در پی اظهارات غیرواقع و همراه با ایراد تهمت‌های ناروای متعدد مالک باشگاه تراکتور علیه کلیت فوتبال کشور، فدراسیون فوتبال مراتب را در محاکم قضائی به قید فوریت پیگیری خواهد کرد.»

 باید دید در نهایت شکایت‌های سریالی از زنوزی چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت و آیا باعث تغییر رویه مالک تراکتور در اتهام زنی ‌خواهد شد یا خیر.

کد خبر 524409

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha