فینال مرحله دوم تنیس تور آدریا با توجه به مثبت شدن تست کرونای گریگور دمیتروف لغو شد.

گريگور ديميتروف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، تست کرونای گریگور دمیتروف تنیسور مطرح بلغاری مثبت شد. خود وی روز گذشته این خبر را اعلام کرد. او خود را برای تورنمنت کرواسی که توسط نواک جوکوویچ طراحی شده آماده می‌کرد.

 تنیسور شماره 19 جهان با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: من می‌خواستم به دوستان و هواداران بگویم تست کرونای من مثبت شده است.

وی افزود: می‌خواستم به کسانی که در چند روز گذشته با من ارتباط داشتند بگویم که آزمایش و اقدامات احتیاطی را انجام دهند. به خاطر آسیبی که ممکن است رسانده باشم عذرخواهی می‌کنم. اکنون به خانه برمی‌گردم و ریکاوری می‌کنم. برای همه حمایت‌ها تشکر می‌کنم، سالم بمانید.

در همین حال مسابقه فینال مرحله دوم تور آدریا که قرار بود در کرواسی برگزار شود به دلیل این اتفاق لغو شد. قرار بود فینال این مرحله بین نواک جوکوویچ و آندری ربلوف برگزار شود.

این تورنمنت به منظور ارتقای ورزشکاران و کمک به خیریه توسط نواک جوکوویچ، مرد شماره یک جهان طراحی شده که از بلگراد شروع شد. تنیسورهای مطرح جهان از جمله مارین چیلیچ، برنا کوریچ، دومینیک تیم، الکساندر زورف و دونا چیلیچ در تور آدریا حضور داشتند.

کد خبر 524287

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha