عضو شورای شهر بندرعباس بیان کرد: گرانی و کرونا مردم را خسته کرده است، اعضای شورا سخنگوی مردم هستند؛ مردم ما تریبونی برای بیان مشکلات خود ندارند، این اعضای شورا هستند که باید مشکلات واقعی مردم را به گوش مسئولان برسانند و راه‌حل آن را پیگیری کنند.

آبتین امیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، آبتین امیری در صد و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس گفت: مردم بندرعباس تقاضای تعطیلی و قرنطینه شهر بندرعباس، استان هرمزگان رادارند و باتدبیر و مدیریت مناسب این امر عملاً شدنی است.

وی افزود: هیچ‌کس حاضر نیست جان خود را به‌راحتی به خطر بیندازد یا از دست بدهد، اگر برنامه حمایتی از مردم وجود داشته باشد و صداوسیمای ملی صدای مردم را بشنود و تولید برنامه شاد و منطبق با واقعیت خانواده‌ها داشته باشد، مردم در خانه‌ها خواهند ماند.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اظهار کرد: بسیاری از حضورها در جامعه توسط مردم به دلیل ناچاری یا فشار روانی است. مردم نیاز به دل‌خوشی و انگیزه و شادی دارند.

امیری تصریح کرد: مسئله گرانی روزافزون مردم را خسته کرده است و هیچ‌کس پاسخگو نیست، مبارزه با فساد باید به پایان فشار اقتصادی به مردم ختم شود، اگر تا صدسال دیگر هم با فساد مبارزه شود ولی مشکلی از مردم حل نشود خود این مبارزه با فساد زیر سؤال می‌رود.

عضو شورای شهر بندرعباس ادامه داد: کشور ما دچار تحریم است ولی کشور فقیری نیست و باید حمایت از مردم و مبارزه با گرانی جدی گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری پشت درهای بسته اثربخش نیست. مسئولان بدون درک واقعیت جامعه و بدون مشورت با گروه‌های مردمی نمی‌توانند کاری را پیش ببرند.

کد خبر 524251

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha