معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: طرح ضربتی تشدید نظارت و بازرسی از سطح بازار به‌ویژه در حوزه لوازم‌خانگی به‌منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و نیازسنجی در خصوص کالاهای موردنیاز مردم آغاز شد.

لوازم خانگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی‌اکبر کبیری دوشنبه دوم تیر افزود:  ۲۵ بازرس ۲ نفره با حضور نمایندگانی از سازمان تعزیرات حکومتی، دادستانی و سایر دستگاه‌ها در این طرح برای برخورد قانونی با اخلالگران بازار لوازم‌خانگی حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار لوازم‌خانگی از سوی سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده با توجه به وضعیت کنونی کشور و افزایش بی‌رویه قیمت لوازم‌خانگی در سطح عرضه اجرایی شده است.

این مسئول گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ارسالی از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده، کلیه واحدهای تولید و عرضه باید درزمینهٔ تولید لوازم‌خانگی مخصوصا کالاهای پرمصرف شامل یخچال، فریزر، یخچال و فریزر، لباسشویی، اجاق‌گاز و... اقدام به درج شناسه بر روی کالا کرده و از عرضه کالای بدون شناسه خودداری نمایند.

کبیری افزود: این دستورالعمل به اتحادیه لوازم‌خانگی استان قزوین ارسال‌شده است تا برای رعایت درصد سود قانونی، فروش کالا با فاکتور رسمی و ارایه گارانتی برای کالاها اقدام نمایند.

وی با اشاره به شعار جهش تولید، گفت: تحریم‌های ظالمانه دشمنان فرصت خوبی را برای رشد و عرضه کالاهای داخلی فراهم کرده است و باید واحدهای تولیدی از این ظرفیت استفاده کرده و برای ارایه خدمات پس از فروش توجه داشته باشند.

کد خبر 524214

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha