استاندار لرستان گفت: چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای اجرای مرحله دوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی خرم‌آباد تامین شد.

نیروگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید موسی خادمی دوشنبه ۲ تیر با اعلام این خبر افزود: در جلسه‌ای با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور، معاون وزیر نیرو و رئیس شرکت گروه مپنا تفاهم نامه تامین اعتبار و ساخت فاز دوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی خرم‌آباد منعقد شد و تمامی تجهیزات مورد نیاز این مرحله ساخت داخل خواهد بود.

وی به اینکه نیروگاه خرم‌آباد از پروژه‌های جهش تولید است، تاکید کرد و گفت: بخش اول این پروژه با اعتبار بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان امسال به بهره‌برداری رسید.

استاندار لرستان ادامه داد: تولید برق این نیروگاه در صورت تکمیل ۱۰۰۰ مگاوات خواهد بود در حالی‌که نیاز استان به برق در زمینه صنعت، کشاورزی، خدمات و مصارف خانگی ۶۰۰ مگاوات است و با توجه به وصل نیروگاه خرم‌آباد به شبکه سراسری کشور، مازاد تولید برق آن به سایر استان‌ها صادر خواهد شد.

خادمی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده تمامی تجهیزات مورد نیاز فاز دوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی خرم‌آباد ساخت داخل کشور و توسط شرکت گروه مپنا تولید و مراحل ساخت و تکمیل فاز دوم این طرح  براساس تفاهم‌نامه بزودی آغاز می‌شود.

کد خبر 524150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار لرستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha