فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف بیش از ۴۱ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

كالاي قاچاق

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار خلیل واعظی دوشنبه ۲ تیر اظهار کرد: دومین مرحله طـرح سـراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 99، به‌منظور تشدید برخورد با پـدیده شـوم قاچاق، با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های رده‌های انتظامی در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌ها با محوریت پلیس امنیت اقتصادی استان اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: مدت‌زمان اجرای این طرح ۲۴ ساعت بود، ۹ هزار و ۳۹۲ قلم انواع کالای قاچاق به همراه ۱۹ هزار و ۹۶۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده را ۴۱ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، در این راستا ۱۰ دستگاه خودرو شوتی و ۵ دستگاه کامیون و تریلر حامل کالاهای قاچاق توقیف و ۴۰ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند، از هم‌وطنان خواست در صورت آگاهی از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 524140

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha