گاردین در گزارشی به تصمیمات ترامپ در مورد ایران پرداخت و نوشت: تاکتیک‌های ترامپ، ایران را به احیای فعالیت‌های هسته‌ای تحریک کرده است و دو کشور را در آستانه درگیری نظامی قرار داده است.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایلنا، گاردین گزارش داد که ترامپ در تلاش است تا سرانجام توافق هسته‌ای ایران را قبل از انتخابات نابود کند و دوباره تحریم‌های تسلیحاتی بین‌المللی را علیه تهران اعمال کند. وی مدعی است که عدم تمدید تحریم‌های تسلیحاتی، حمایت ایران از تروریسم را تشدید می‌کند.

ترامپ: آماده توافق سریع با ایران هستیم؛ اگر در انتخابات پیروز شوم هزینه بیشتری خواهید پرداخت | کری به ایران گفته است منتظر باشید

در ادامه گزارش گاردین آمده است: ترامپ می‌خواهد بتواند به رای‌دهندگان بگوید که موضوع ایران حل شده و ایران ضعیف شده است؛ اما حقیقت چیز دیگری است. در حقیقت، تاکتیک‌های وی ایران را به احیای فعالیت‌های هسته‌ای تحریک کرده است و دو کشور را در آستانه درگیری نظامی قرار داده است. 

از سوی دیگر ترامپ با حمایت از سعودی‌ها منطقه را در آستانه جنگ قرار داده است. تصمیمات ترامپ می‌تواند منجر به بروز درگیری‌های نظامی شود.

کد خبر 523957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha