پلیس مینیاپلیس از کشته و زخمی شدن ۱۲ نفر در حادثه تیراندازی ساعات پایانی شب در یکی از مناطق تجاری شلوغ و پرتردد این شهر خبر داد.

تيراندازي مرگبار در مينياپليس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، هنوز اطلاعات بیشتر درباره این حادثه مرگبار در مینیاپلیس منتشر نشده است؛ شهری که از حدود یک ماه پیش به دلیل کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست زیر فشار زانوی یک افسر پلیس سفیدپوست دستخوش اعتراض‌های خشن و آشوب‌های سراسری بوده است. گفته می‌شود حادثه تیراندازی منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر در فاصله پنج کیلومتری محل مرگ فلوید رخ داده است. گفته می‌شود حال زخمی‌های این ماجرا وخیم نیست.

منطقه‌ای که حادثه در آن اتفاق افتاده پر از کافه و رستوران است و حدود سه هفته از بازگشایی فروشگاه‌ها و مراکز تجاری این منطقه پس از قرنطینه کرونا می‌گذرد. تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده مربوط به لحظه‌های پس از تیراندازی است و بیشتر آنها لکه‌های خون روی زمین و دیوارها را نشان می‌دهد. در یک ویدئوی زنده هم صدای جیغ و فریاد مردم به گوش می‌رسد اما ظاهرا تیراندازی به پایان رسیده است. پلیس مینیاپلیس فعلا از ارائه اطلاعات بیشتر درباره هویت قاتل یا قاتلان یا سرنوشت آنها خودداری کرده است.

کد خبر 523953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha