فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: تمامی مشمولان خدمت از یک‌شنبه اول تیرماه اعزام می‌شوند.

سربازان

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: همه مشمولان پایه خدمتی ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ و ۱۳۹۹/۰۴/۰۳، امروز اعزام می‌شوند.  

وی افزود: در روزهای اعزام از حضور و تجمع در محل برای بدرقه فرزندانشان خودداری کنند تا اعزام به سلامتی انجام گیرد، تمامی مشمولان ضمن رعایت بهداشت فردی وسایل شخصی و بهداشتی، را به همراه داشته باشند.  

سردار خرم‌نیا اضافه کرد: نخستین مرحله غربالگری سربازان در پایگاه‌های بهداشت است، طبق هماهنگی انجام شده با وزارت بهداشت از مشمولان خواسته می‌شود که چند روز قبل از اعزام به پایگاه‌های بهداشت منطقه خود رفته و وضعیت سلامتی آن‌ها بررسی شود و در صورتی که پایگاه بهداشت وضعیت آن‌ها را مشکوک تشخیص دهد به سربازی اعزام نخواهند شد تا درمان شوند.  

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره امکان پذیر نیست بنابراین به مشمولان ابلاغ می‌شود به همراه داشتن اصل مدارک مورد نیاز شامل مدارک خاص متاهلان، برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص الزامی است. 

کد خبر 523941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha