مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: اگر فدارسیون تضمین دهد سلامت بازیکنان حفظ می‌شود ما می‌خواهیم بازی کنیم.

تراکتور سازی

به گزارش همشهری آنلاین، میرمعصوم سهرابی در خصوص صحبت‌های زنوزی در رابطه با تماس فدراسیون فوتبال برای حضور نماینده باشگاه تراکتوربرای مذاکره و تکذیب این اظهارات از سوی فدراسیون اظهار داشت: نبی با زنوزی تماس گرفته است اما این اطلاعیه را سازمان لیگ صادر کرده است. هیچ هماهنگی در فدراسیون وجود ندارد، نبی از زنوزی خواسته است که نماینده‌اش را به فدراسیون که من باشم بفرستند و صحبت کنیم. زنوزی هم گفته است مدیران تمام باشگاه‌ها باید حضور داشته باشند تا تصمیم‌گیری کنیم. شما می‌توانید این موضوع را از نبی بپرسید.

وی در خصوص تمرینات تراکتور و اینکه آیا این باشگاه از سایر رقبا عقب مانده است، گفت: تیم ما از روزی که به باشگاه‌ها اجازه تمرین داده شد و شاید زودتر از دیگران تمریناتش را آغاز کرده. از همان روز اول درهای ورزشگاه‌مان به روی بازیکنان باز شد تا به صورت انفرادی و گروه‌های چند نفره تمرینات‌شان را شروع کنند. تراکتور باشگاه حرفه‌ای است باید همیشه بازیکنانش در بالاتری سطح باشند. ما برای لیگ بعد باید آماده باشیم اکثر بازیکنان‌مان بازیکنان تیم ملی هستند و باید آمادگی‌شان را حفظ کنند.   بازیکنان اگر تمرین نکنند، اضافه وزن می‌آورند  اینگونه نیست که ما به بازیکنان‌مان بگوییم در خانه بنشینند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: شعار باشگاه ما سلامت‌محوری است تمام پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم و ۴ بار آزمایش کرونا داده‌ایم. از لحاظ آمادگی جسمانی دغدغه‌ای نداریم. باشگاه توان رعایت پروتکل‌ها را دارد ولی حرفمان این است، تیم‌هایی که می‌خواهند با ما بازی کنند می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؟

سهرابی در خصوص تصمیم باشگاه تراکتور در رابطه با کناره‌گیری از لیگ برتر عنوان کرد: موضع ما تعطیلی لیگ است این تصمیم مالک و هیأت مدیره است. می‌گوییم مسؤولین فدراسیون مسؤولیت برگزاری بازی‌ها را قبول کنند و می‌خواهیم بازی کنیم. تیم ما در جام حذفی و لیگ شانس زیادی دارد. اگر لیگ‌مان را با اسپانیا، آلمان، مقایسه می‌کنیم باید زیرساخت‌هایمان را با آنها بسنجیم. در همین کشورهای همسایه از جمله آذربایجان و امارات لیگ‌هایشان تعطیل است، بازیکنان ما چه گناهی کرده‌اند که در معرض این بیماری قرار بگیرند و به خانواده‌هایشان انتقال دهند؟

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد درخواست این باشگاه از فدراسیون گفت: ما دو درخواست داریم، اول اینکه مسؤولیت خطرات برگزاری بازی‌ها اگر بازیکنی کرونا بگیرد، با فدراسیون باشد دوم اینکه یک جلسه بین باشگاه‌ها برگزار شود و در خصوص برگزاری لیگ تصمیم‌گیری کنند. فدراسیون تصمیم برگزاری لیگ دارد ما در مواضع‌مان هستیم و اگر به نتیجه نرسیم مجبور هستیم به فیفا و AFC پناه ببریم.

وی در خصوص حضور اشکان دژاگه در تمرینات این تیم گفت: با توجه به بالا رفتن شیوع کرونا در ایران دژاگه گفته است به خاطر خانواده‌ام تا پایین آمدن این آمارها به ایران نمی‌آیم و ترس خانواده‌ام را دارم.

مدیرعامل تراکتور در این باره که از این بازیکن عکسی در آلمان منتشر شده که در میهمانی است، گفت: آن عکسی که منتشر شده است را ما نمی‌دانیم برای قبل یا بعد از کرونا است البته در آلمان فرهنگ‌سازی شده است و پروتکل‌ها بیشتر رعایت می‌شود. او گفته است ترس خانواده‌اش را دارد و اصلاً نگفته است نمی‌آید. فضای مجازی می‌خواهد از کاه کوه بسازد.

کد خبر 523907

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha