یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
۰ نفر

مدیر کل زندان‌های مازندران از تبدیل زندان محکومان موادمخدر این استان به کارگاه تولیدی پوشاک خبر داد.

کارگاه پوشاک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، علی استادی گفت: ندامتگاه محکومان موادمخدر مازندران واقع در ساری به کارگاه تولیدی پوشاک مجهز شده است. در هفته نخست تیرماه هم‌زمان با هفته مبارزه با موادمخدر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این کارگاه با همکاری کارخانه نساجی مازندران احداث شده است. در راستای توافق با مدیرعامل نساجی مازندران، ۲۰۰ دستگاه چرخ خیاطی نیز در این کارگاه استقرار یافته است و بیش از ۴۰۰ نفر از مددجویان با گذراندن دوره آموزشی در این کارگاه مشغول به کار شدند.

مدیر کل زندان‌های مازندران ابراز امیدواری کرد: امیدواریم دیگر مدیران کارخانه‌ها و کارگاه‌های مازندران نیز به زندان اعتماد کرده و برای حمایت از خانواده زندانیان برای رونق تولید و کسب وکار حامی آنها باشند.

استادی رسیدگی به درخواست زندانیان، تلاش برای کاهش آمار موجودی زندان‌ها و پیگیری عفو و تخفیف مجازات را یکی از دغدغه‌های اصلی قوه قضائیه دانست و گفت: با تلاش و پیگیری‌های مجدانه اعضای شورای حل اختلاف زندان‌های مازندران، در سال جاری ۱۳۷ نفر از زندانیان استان آزاد شدند.

وی افزود: صلح و سازش نباید به عنوان یک فرآیند اداری محسوب شود، بلکه فرهنگ معنوی صلح و سازش باید در جامعه به گونه‌ای توسعه و گسترش یابد که مردم با کمال آرامش و آسایش و به طور مسالمت‌آمیز در کنار هم زندگی کنند.

استادی خاطرنشان کرد: بسط و توسعه فرهنگ ایثار و بخشش از ناهنجارهای اجتماعی جامعه کاسته و بر مودت‌ها، دوستی‌ها و محبت‌ها و در نهایت شادابی جامعه می‌افزاید.

کد خبر 523905
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha