مجموع نظرات: ۳
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

نماینده عالی دولت در استان البرز بیان کرد: فردیس فاقد تخت بیمارستانی است، ساخت تنها بیمارستان فردیس از ابتدای کار دولت تدبیر و امید آغاز شد و قرار است راه‌اندازی آن نیز طبق وعده رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تا پایان سال ۹۹ محقق شود.

جلسه استان البرز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، عزیزالله شهبازی یکشنبه اول تیر در محل فرمانداری فردیس در جلسه‌ای با حضور فرماندار، امام‌جمعه فردیس و جمعی از مدیران استان البرز، گفت: بازدیدهای میدانی از روند امور شهرستان‌ها همواره در دستور برنامه است، در این نشست موضوعات مربوط به تخصیص و کیفیت آب و همچنین احداث بیمارستان بررسی شد.

وی ادامه داد: اختصاص افزایش سهم حق‌آبه استان از محل سدهای امیرکبیر و طالقان نیز در دستورکار است و همچنین تصفیه‌خانه و مخزن جدید آب در شهرک جهان‌نما که مقرر شد فرماندار فردیس طی گفتگویی با سردار اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این راستا تصمیم‌گیری کنند.

شهبازی افزود: اکنون اعتبارات ملی نیز برای تکمیل بیمارستان فردیس جذب‌شده، این امکان مهم یک مطالبه جدی مردمی است که باید در اسرع وقت به سرانجام برسد.

استاندار البرز اضافه کرد: استقرار ادارات و سازمان‌های دولتی و خدمات رسان مانند آموزش‌وپرورش، اوقاف و امور خیریه و امور مالیاتی نیز ازجمله مطالبات مردمی است که طی هماهنگی‌های لازم باید نسبت به تحقق آن اقدام شود.

کد خبر 523877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آروین IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 0
    تروخدا منو استخدام کنید فردیسم
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    سلام آره بحداخداخیرتون بده مدرسه های فردیس خیلی شلوغ یکی ازمهم ترین چیزبیمارستان ممنوم که پیگیری میکنید
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    انشاءالله با پیگیری انجام میشه 1405افتتاح خواهد شد. امیدی به راه اندازی زود مردم مقیم فردیس نباشند.