همزمان با اوج گرفتن حضور بازیگران سینما و تلویزیون در آگهی‌های تبلیغاتی، کاربران شبکه‌های اجتماعی سر شوخی را با شیوه حضور این چهره‌ها در دنیای تبلیغات باز کرده‌اند.

شوخي با بازيگران در آگهي‌هاي تبليغاتي

به گزارش همشهری آنلاین، انتشار گزارشی از میزان درآمد بازیگران سینما و تلویزیون از حضور در آگهی‌های چند ثانیه‌ای با واکنش‌های گسترده در فضای مجازی مواجه شد. برای کسانی که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی سال‌های اخیر پس‌انداز کردن هم به رویا تبدیل شده، دیدن درآمدهای صدها میلیونی و گاهی میلیاردی بازیگران از شنیدن ناسزاهای فارسی سخت هم سخت‌تر به نظر می‌رسد.

در همین حال، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی فرصت را غنیمت شمردند و با طراحی چند آگهی خیالی، سر شوخی را با ستاره‌های سینما و تلویزیون باز کردند. نکته جالب اینکه مردم می‌پرسند برخی بازیگران قهرکرده از تلویزیون چطور راضی شده‌اند آگهی‌هایشان از تلویزیون پخش شود؟ پاسخ هم ساده است؛ وقتی سر کیسه شل شود و حساب بازیگران پر، تلویزیون رفتن که دیگر مساله نیست!

در این شوخی‌های تبلیغاتی که کار امیر انعامی است، نوید محمدزاده و بهرام رادان و پوریا پورسرخ را در آگهی‌هایی متفاوت از دنیای واقعی می‌بینید.

کد خبر 523814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha