زن ۶۹ساله کرمانی که برای جمع‌آوری گیاهان دارویی به منطقه فوسک رفته بود، مفقود شده و تلاش‌ها برای پیدا کردن وی تا امروز که یک هفته می‌گذرد، بی‌نتیجه بوده است.

امداد و نجات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه شهروند، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از تلاش یک هفته‌ای ۳۴ نیروی امدادی برای جست‌وجوی زنی ۶۹‌ساله در کوهپایه کرمان خبر داد.

رضا فلاح گفت: روز جمعه ۲۳ خرداد سال جاری نیروهای مردمی از روستای کوهپایه در تماس با مرکز کنترل و هماهنگی اضطراری جمعیت هلال‌احمر کرمان اعلام کردند زنی ۶۹ ساله مفقود شده است.

او ادامه داد: در نخستین روز جست‌وجو تیم کوهستان کرمان به منطقه فوسک کوهپایه اعزام‌شد. ۳۴ نیروی امدادی به مدت یک هفته هر روز حدود ۳۳ کیلومتر در منطقه کوهستانی برای پیداکردن این زن جستجو کردند. تیم‌های امدادونجات کوهستان، آنست و ارزیاب نیز در این منطقه حضور داشتند. در این عملیات ۲ سگ و ۸ خودرو آمبولانس و کمک‌دار سبک هم به کار گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای امدادی کرمان و ماهان افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر با تمام توان و قوا منطقه فوسک کوهپایه را به مدت یک هفته جست‌وجو و پیمایش کردند، اما متأسفانه این زن ۶۹ ساله هنوز پیدا نشده است و ادامه پیگیری‌های این واقعه به سازمان‌های مربوط سپرده شده است.

این زن برای جمع‌آوری گیاهان دارویی به منطقه فوسک رفته بود. در این عملیات، نیروهای سپاه، انتظامی، بسیج و مردمی، نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال‌احمر را همراهی کردند.

کد خبر 523740

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha