بسته های غذایی و بهداشتی در قالب طرح همدلی به دستور شهردار منطقه 6 و توسط شهرداری ناحیه یک با مشارکت خیریه «مسعودی» در میان خانواده های ساکن اطراف کوره های آجرپزی خلازیر توزیع شد.

کمک به خانواده های بی بضاعت

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: شیوع بیماری کرونا معیشت بسیاری از خانواده ها را دچار مشکل کرد و از این رو پویش همدلی شکل گرفت. پویشی که به کمک خیرین و با هدف دستگیری از نیازمندان راه اندازی شد و با مشارکت و همراهی مردم تداوم یافت. این بار در قالب این پویش، خیرین دستان پر مهرشان را به سوی خانواده  بی بضاعت کودکان کار ساکن در اطراف کوره های آجرپزی خلازیر دراز کردند. این کار توسط شهرداری ناحیه یک منطقه ۶ و با مشارکت خیرین خیریه مسعودی انجام شد.

«احسان یلوه» شهردار ناحیه یک در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: «چند ماهی است از راه اندازی پویش همدلی می گذرد و در این مدت اخبار متعددی از کمک به خانواده های نیازمند توسط این پویش منتشر شده است. خانواده کودکان کار شاید تنها قشری بودند که کمتر دیده شدند و به همین دلیل تلاش کردیم با همکاری خیریه مسعودی  در قالب پویش همدلی به خانواده کودکان کار کمک کنیم.»

او ادامه داد: «در منطقه و محدوده ناحیه یک کودک کار وجود دارد اما آنها ساکن منطقه نیستند. برای کمک به خانواده این کودکان باید محل سکونت شان را شناسایی می کردیم که این کار با مشارکت خیریه مسعودی انجام و مشخص شد اکثر آنها در محله خلازیر و حوالی کوره های آجرپزی زندگی می کنند.»

به گفته یلوه، ۵۰ بسته مواد غذایی، اقلام بهداشتی و اسباب بازی و لوزام ورزشی، تهیه و پس از بسته بندی با حضور خیران موسسه مسعودی در میان کودکان کار و خانواده هایشان توزیع شد.

کد خبر 523556

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha