کفاشیان با حضور امروزش در فدراسیون فوتبال نشان داد که اگر از منظر قانونی منعی متوجه او نباشد او همچنان خواستار حضور در راس فدراسیون فوتبال خواهد بود.

کفاشیان

به گزارش همشهری آنلاین علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال صبح امروز در ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شد تا به نوعی جایگاه نایب رییسی خود را تحویل بگیرد.  با توجه به کاهش محرومیت کفاشیان او منعی برای حضور در پست نایب رییسی نمی‌بیند و بعد از مدتها غیبت امروز دوباره در فدراسیون فوتبال حاضر شده است.  سرپرستی فدراسیون فوتبال بعد از استعفای تاج بر عهده بهاروند بوده است و با بازگشت کفاشیان عملا او عهده دار امور فدراسیون فوتبال  تا زمان برگزاری انتخابات خواهد بود.

پیش از این برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال مخالفت کرده بودند و حتی برخی از نمایندگان مجلس هم مواضع تندی نسبت به این بازگشت احتمالی نشان داده بودند. حتی خود کفاشیان هم اعلام کرده بود در صورت مخالفت اعضای هیات رییسه با بازگشتش، او هم تمایلی برای این بازگشت ندارد. با این حال کفاشیان با حضور امروزش در فدراسیون فوتبال نشان داد که اگر از منظر قانونی منعی متوجهش نباشد او همچنان خواستار حضور در راس فدراسیون فوتبال خواهد بود. 

کد خبر 523550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    واقعا جای تاسف داره که تو این مملکت فقط دو نفر بایستی در فدراسیون فوتبال حکمرانی و عشق و حال کنند