مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: برخی روستاهای قزوین در مناطق الموت و طارم سفلی از پوشش آنتن تلویزیون و اینترنت محروم هستند.

روستای ورمله ایلام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار حمزه برین شنبه ۳۱ خرداد افزود: بیشتر روستاهای محروم در استان قزوین دور از پوشش آنتن دهی تلویزیون قرار دارند و این موضوع باعث می‌شود در کنار نبود اینترنت امکان خدمات‌رسانی و انجام برخی فعالیت‌های فرهنگی با دشواری انجام شود.

وی اضافه کرد: وجود لوازم و تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی مانند تلویزیون و تلفن همراه هوشمند در بین روستاییان باعث می‌شود تا عدالت آموزشی، خدماتی و فرهنگی در این مناطق متناسب با شهرنشینان افزایش یابد.

سرهنگ پاسدار برین تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان استان قزوین در حوزه توسعه روستاها، فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات برای روستاییان است.

این مسئول بیان کرد: یک خانواده روستایی واقع در منطقه الموت شرقی از نعمت تلویزیون بی‌بهره بود که با کمک خیرین یک دستگاه تلویزیون و آنتن دیجیتال برای آن‌ها خریداری شد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: این خانواده که برای اولین بار از نعمت تلویزیون و شبکه‌های صداوسیما برخوردار شده است، هم اکنون می‌توانند از خدمات آموزشی و فرهنگی رسانه ملی استفاده کنند.

سرهنگ پاسدار برین خاطرنشان کرد: خیلی از دانش آموزان در ایام کرونا با شبکه آموزش صداوسیما توانستند مطالب آموزشی را فرابگیرند که اکنون این امکان برای روستاهای محروم استان قزوین فراهم نیست.

درحال حاضر سه دهستان دستجرد، زوارک و چوقور به ترتیب در مناطق الموت غربی، شرقی و طارم سفلی به صورت مستمر تحت محرومیت‌زدایی سپاه استان قزوین قرار دارند.

کد خبر 523405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha