مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
۰ نفر

جانشین رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر وقوع ۲ فقره تصادف رانندگی در ۲ مسیر ارتباطی این استان چهار نفر جان باختند.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی شنبه ۳۱ خرداد افزود: حادثه نخست حوالی ساعت ۱۳:۳۰ جمعه در کیلومتر ۷۵ باند شمالی آزاد راه زنجان - قزوین و بین ۲ دستگاه خودروی اتوبوس مسافری و سواری سمند، اتفاق افتاد.

وی اظهار کرد: اتوبوس با پنج سرنشین از مبدأ تهران به مقصد اردبیل درحال تردد بود که راننده آن به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه خودروی سواری سمند برخورد کرد.

عظیمی تصریح کرد: در این حادثه رانندگی پنج سرنشین خودروی سواری سمند مصدوم شدند که یکی از مصدومان پس از انتقال به بیمارستان آیت‌الله موسوی استان زنجان به علت شدت صدمات و جراحات وارده فوت کرد.

جانشین رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: حادثه رانندگی دوم نیز ساعت ۵۰ دقیقه بامداد امروز در کیلومتر ۱۵ جاده زنجان - بیجار و برخورد سه دستگاه سواری پژو ۴۰۵ رخ داد.

عظیمی افزود: راننده خودروی پژو ۴۰۵ به علت عدم رعایت فاصله عرضی در حین سبقت به صورت شاخ‌به‌شاخ با این خودروی سواری برخورد کرد و حادثه خونینی را رقم زد.

وی اظهار کرد: راننده خودروی سواری مقصر در وقوع این حادثه و یکی دیگر از این خودروها که ۲ جوان ۲۶ سال بودند در صحنه تصادف جان باختند و یکی از سرنشینان خودروی غیرمقصر نیز که زنی ۵۷ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان به کام مرگ فرو رفت.

عظیمی تصریح کرد: راننده و سرنشینان دیگر خودروی سواری پژو ۴۰۵ از این حادثه رانندگی که بر اثر بی‌توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اتفاق افتاد جان سالم بدر بردند.       

برابر آمار ارائه‌شده از سوی پزشکی قانونی زنجان، تعداد فوتی‌های ناشی از وقوع تصادف‌های رانندگی در سطح جاده‌های استان زنجان طی ۲ ماه اخیر (فروردین هشت نفر و اردیبهشت ۱۰ نفر) ۱۸ نفر بودند.   

۲۷۰ نفر در سال ۹۷ و ۲۵۸ نفر نیز  در سال ۹۸ بر اثر تصادف‌های رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان زنجان جان باختند.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

کد خبر 523312

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha