وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اروپایی‌ها اذعان دارند در مقابل زورگویی آمریکا ناتوان مطلق‌اند.

ظریف هوم پیج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد جواد ظریف در توییتی در واکنش به بدعهدی اروپایی ها در اجرای تعهداتشان در برجام و اقدام اخیرش در به تصویب رساندن یک قطعنامه علیه فعالیت های هسته ای ایران در جلسه شورای حکام و پیشنهادش در مورد تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران تا سال ۲۰۲۳ نوشت: «سه کشور اروپایی باید از حفظ ظاهر نزد عموم دست بردارند و شجاعت به خرج داده و آنچه را که در ملاقات‌های خصوصی به آن اذعان دارند، علنا بیان کنند: ناتوانی از حتی عمل به وظایف خود در برجام به دلیل ناتوانی مطلق در مقاومت در برابر زورگویی ایالات متحده. پشت نقاب موجود، سه کشور اروپایی همدست ترامپ و نتانیاهو هستند و به هیچ وجه در موضع توصیه به ایران نیستند.»

کد خبر 523299

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 4
    باید آنها طعم خروج ایران از برجام و NPT را بچشند و تاوان دوسال عدم اجرای برجام را هم با همراهی و پرداخت یکجا ارائه کنند و الا مردم جز استیفای حقوق خود از دولتهای غربی و دولت روحانی هیچ گذشتی در کار نخواهند داشت
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 3
    چه دنیای بدی !!!
  • حامد IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 0
    ای عجب! انگار خود ظریف هم به کاسبان تحریم پیوسته. شما دیگه چرا
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 0
    ای لعنت بر شما ! چرا کل نظر من رو منعکس نکردید؟ چرا فقط یک خط؟ شما که قائل به آزادی بیان بودید. ای تف به روی سیاهتان. واقعا تف بر شما. ادمين: مخاطب محترم. يكي از دلايل حذف برخي جملات و نظرها، استفاده از واژگان نامناسب و خلاف استانداردهاي رسانه است و دليل دوم، اطلاق صفت‌هايي به افراد، كه از منظر قانوني و نهاد قضايي ثابت نشده است. به عنوان نمونه اگر در خصوص نظر و عمل فرد يا سازماني از واژه " تف به روي سياهتان" استفاده كنيد حتما حذف مي‌شود. شما حق داريد موافق يا مخالف يك نظر، يك فرد يا تصميمات يك سازمان و نهاد باشيد و ما موظف به انعكاس آن هستيم اما با واژگان مودبانه و بدون اطلاق صفت‌ها و اتهاماتي كه نهاد قانوني آن را اثبات نكرده است.
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    4 0
    ناتوان چیه هر کشوری دنبال منافع ملی خودشه منافع انها با همراه بودن با امریکاست
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      2 0
      درست برعکس منافع ( بعضی ) از ما !!!
    • US ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      0 0
      اما در کامنت بنده که شما آنرا بطور ناقص منعکس کردید هیچ توهینی و هیچ تهمتی نبود. تنها جملاتی بود که قبلا مسئولین کشورمان گفته بودند. مثلا ادبیات ...یکی از مسئولین که با یک سرچ ساده می توانید آنرا ببینید. یا تمسخر یکی از مسئولین که گفته بودند ...... وقتی شما ناجوانمردانه این نظریات را حذف می کنید طرف مقابل هم ناراحت می شود.
  • علی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    4 0
    ضمن عرض سلام و خسته نباشید دولتمردان محترم میبایست به فکر چاره ای باشند اینکه درصفحه شخصصی خود کامنت های دلسوزانه ویا جسورانه ویا تهدید امیز برای طرف مقابل ارسال میکنند که اب و نان برای مردم نمیشود