سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از کشف پیکر جوان ۲۹ ساله غرق شده در سد الخلج شهرستان بستان‌آباد خبر داد.

بستان آباد سد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا زبردست در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: صبح جمعه سی‌ام خرداد ماه با گزارش جمعیت هلال احمر مبنی بر غرق شدن مرد جوانی در سد الخلج، آتش‌نشانان غواص این سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

 به گزارش حوزه ارتباطات سازمان آتش‌نشانی تبریز، وی اضافه کرد: این مرد جوان که در آب سد الخلج شهرستان بستان‌آباد غرق شده بود با تلاش و جست‌وجوی نیروهای آتش‌نشانی تبریز از آب بیرون کشیده شد.

زبردست متذکر شد: ۱۴ خرداد ماه سال جاری نیز مرد جوان ۳۰ ساله‌ای در همین سد غرق شده بود که با دستور مدیران استانی، نیروهای آتش‌نشانی تبریز به محل اعزام شده و اقدام به کشف پیکر مغروق از سد کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نداشتن آشنایی کافی از شنا در سدها خودداری کنند، همچنین سازمان‌هایی که وظیفه امدادرسانی در خارج از شهر را بر عهده دارند، همچنان که آتش‌نشانی در کنار سایر گروه‌های امدادی است، ارتقای توان عملیاتی خود را در اولویت قرار دهند.

کد خبر 523232

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha