مجموع نظرات: ۰
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: با گرم شدن هوا و حضور مردم در بوستان‌ها و مکان‌های پرتردد، بوستان‌ها و مبلمان شهری قم روزانه ضدعفونی می‌شود.

ضد عفونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، «سید امیر سامع» اظهار داشت: با وجود کنترل ویروس کرونا و پایان بسیاری از محدودیت‌های اجتماعی، اما هنوز شهروندان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و خطر آلوده شدن به ویروس کرونا را جدی بگیرند.

وی ضدعفونی کردن معابر را یکی از اقدامات شهرداری از زمان شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: بعد از اعلام شیوع ویروس کرونا و از همان روزهای اولیه ضدعفونی معابر به‌صورت گسترده در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: با توجه به کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و کاهش محدودیت‌های اجتماعی برنامه شهرداری برای ضدعفونی کردن شهر با متد جدیدی در حال انجام است که شامل ضدعفونی کردن بوستان‌ها و مبلمان شهری می‌شود.

سامع تصریح کرد: با گرم شدن هوا و حضور مردم در بوستان‌ها و مکان‌های پرتردد ضدعفونی به‌صورت هدفمند انجام‌ شده و تا اعلام رسمی پایان اپیدمی ویروس کرونا این برنامه روزانه اجرا خواهد شد.

کد خبر 523123

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha