دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال‌و بختیاری از بازگشایی مراکز ترک اعتیاد در استان خبر داد و گفت: فعالیت مراکز ترک اعتیاد استان از ۳۱ خردادماه با اجرای پروتکل بهداشتی از سر گرفته می‌شود.

مرکز ترک اعتیاد

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایرنا، سید قدیر مرتضوی افزود: در استان ۱۵ کمپ اقامتی و ۷۲ مرکز درمانی ترک اعتیاد دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی فعال است، که با شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند و براساس موافقت ستاد کرونا استان فعالیت مراکز از شنبه ۳۱ خردادماه با رعایت اصول بهداشتی، فعال خواهند شد.

وی اظهار داشت: فعالیت این مراکز با تعداد و پذیرش افراد محدود انجام می‌شود؛ هر ۱۵ روز، تنها ۵نفر معتاد را برای درمان پذیرش خواهند داشت و مراکز دارو درمانی این بخش نیز از اوایل سال جاری فعال بودند.

مرتضوی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های هفته مبارزه و پیشگیری از اعتیاد چهارمحال و بختیاری شامل اطلاع‌رسانی و پیشگیری از اعتیاد از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی است و همچنین نشست‌های تخصصی با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فعالان عرصه‌های هنری، رسانه، روحانیون و سایر اقشار تاثیرگذار برپا می‌شود.

کد خبر 523119

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha