رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر بندرعباس گفت: حیات اقتصادی کشور را بر روی تابوت مردم هرمزگان بنا نکنید، در این جا باید نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از تمام ابزارهای خود استفاده کرده و اثر ملی و قدرت خود را به نمایش بگذارند.

کیانوش جهانبخش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا از بندرعباس، کیانوش جهانبخش در جلسه رسمی فوق العاده یکصدوهشتادمین شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: در وضعیت قرمز کم رنگ تر از هرمزگان سایر استان‌ها با اختیارات مقامات استانی شهر را قرنطینه کردند و حتی در برخی شهرها فرمانداران راسا و بدون ملاحظه و توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا و برای حفظ سلامتی و جان مردم تصمیم گرفتند و شهرهای‌شان را قرنطینه کرده و ضوابط سختگیرانه وضع کردند، اما در هرمزگان هنوز منتظر دستور رئیس جمهور هستند.

وی افزود: قبلا هم گفتم حیات اقتصادی کشور را بر روی تابوت مردم هرمزگان بنا نکنید، در این جا باید نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از تمام ابزارهای خود استفاده و اثر ملی و قدرت  خود را به نمایش بگذارند.بدون شک مورد حمایت مردم خواهند بود،به مدیران ارشد استان هم توصیه می کنم فارغ از جایگاه در کنار مردم باشند و برای مردم تصمیم بگیرند.

جهانبخش خاطرنشان کرد: این که نمی شود،چون قطب اقتصادی هستیم و درآمد کشور از اینجاست، مردم را به کام مرگ بکشانیم.

وی بیان کرد: آقای رئیس جمهور ظاهرا درک درستی از شرایط بحرانی در استانها ندارد یا شاید هم استانها اطلاعات درست و واقعی را منتقل نمی کنند، در هر صورت مسئولیت این فاجعه و عواقب بعدی بر عهده ستاد ملی کروناست. مردم هم کوتاهی و سهل انگاری مقامات محلی را فراموش نخواهند کرد.

کد خبر 522982

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha