رئیس پلیس راه مازندران گفت: در قالب طرح تابستانه پلیس راه مازندران، ۱۰۰ تیم‌ نامحسوس و آشکار پلیس راه در محورهای ساحلی و مواصلاتی استان مستقر شدند.

جاده چالوس

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا قدمی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت ترافیکی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی پرحجم در محورهای مازندران هستیم و همچنان ترددها در مسیر شمال ادامه دارد.

وی افزود: از روز گذشته تردد زیاد خودروها در مسیر شمال موجب ترافیکی سنگینی در ورودی‌های شمال شد به‌طوری‌که باتوجه به این وضعیت بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه هر ساله از اول تابستان بحث اجرای طرح تابستانه پلیس راه به‌صورت رسمی شروع می‌شود، بیان کرد: باتوجه به وضعیت تردد در محورها بحث اجرای این طرح از ۲۵ خرداد ماه در محورهای استان مازندران در دستور کار قرار گرفت.

این مسؤول تصریح کرد: در قالب طرح تابستانه پلیس راه مازندران،  ۱۰۰ تیم‌ نامحسوس و آشکار پلیس راه در محورهای ساحلی و مواصلاتی استان مستقر شدند.

قدمی با تاکید بر اینکه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز خط قرمز ماموران پلیس راه است، خاطرنشان کرد: در ایام اجرای طرح‌های تابستانه پلیس برخورد جدی با متخلفان را در دستور کار قرار دارد که در صورت مشاهده خودرو تا ۷۲ توقیف می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: براساس برنامه قرار بود امروز محور کندوان یک‌طرفه شود که احتمال لغو این محدودیت باتوجه به شرایط پرحجم ترافیک وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای  جمعه و شنبه تا دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تا دو بامداد روز بعد عبور از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد تریلی در محور هراز، افزود: همچنین تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

قدمی با بیان اینکه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز نیز روزهای جمعه و شنبه در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه از شمال به‌ سمت جنوب و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در محور کیاسر نیز با توجه به وضعیت ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: باتوجه به وضعیت میدانی ترافیک احتمال تغییر، لغو و یا ایجاد محدودیت جدید در محورهای شمال وجود خواهد داشت.

کد خبر 522950

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha