فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: عملکرد مثبت نیروی انتظامی و یگان‌های ویژه ثابت کرده که پلیس ایران از سایر پلیس‌های جهان مخصوصا آمریکا سرآمد است.

نيروي انتظامي

به گزارش همشهری آنلاین به از نقل از سایت پلیس، سردار حسن کرمی با بیان این مطلب گفت: عملکرد پلیس آمریکا را در حوادث اخیر همگان شاهد هستیم، آن‌ها حقوق بشر را نمی‌شناسند و بدون تحلیل و بررسی موضوعات با تجمع کنندگان برخورد قهری انجام می‌دهند، در صورتیکه اولویت اصلی پلیس ایران در ماموریت‌ها حفظ جان مردم و ایستادگی مقتدرانه در عین رافت اسلامی در مقابل مخلان نظم و امنیت است.

وی با بیان اینکه آموزش مستمر و به‌روز کارکنان موجب ارتقاء توان عملیاتی در ماموریت‌ها خواهد بود، اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی و به خصوص یگان ویژه پس از هر ماموریتی نسبت به بررسی نقاط ضعف و ارتقاء نقاط قوت اقدامات مطلوبی را انجام می هد که این مهم باعث انجام موفق مأموریت های محوله و دستیابی به توانمندی ها و دستاوردهای قابل توجهی شده است.

سردار حسن کرمی خاطرنشان کرد: یگان ویژه ناجا به منظور انجام اقدامات بازدارنده، با توجه به هر ماموریتی تاکتیک مخصوص به آن را طراحی کرده و متناسب با آن نیز از تجهیزات خود استفاده می کنند؛ نیاز است فرماندهان و کارکنان در سطوح مختلف، به این امر توجه ویژه داشته و آموزش ها را بر مبنای آن دنبال کنند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه عملکرد مثبت نیروی انتظامی و یگان های ویژه ثابت کرده که پلیس ایران از سایر پلیس های جهان مخصوصا آمریکا سرآمد است، عنوان کرد: عملکرد پلیس آمریکا را در حوادث اخیر همگان شاهد هستیم، آن ها حقوق بشر را نمی شناسند و بدون تحلیل و بررسی موضوعات با تجمع کنندگان برخورد قهری انجام می دهند، در صورتی که اولویت اصلی پلیس ایران در ماموریت ها حفظ جان مردم و ایستادگی مقتدرانه در عین رافت اسلامی در مقابل مخلان نظم و امنیت است.

وی تأکید کرد: نتیجه موفقیت های یگان ویژه در مأموریت ها، نیروی انسانی با آمادگی بالا، بهره برداری صحیح از تجهیزات در اختیار و توجه به آموزش های نوین است، مجموعه یگان های ویژه می بایست همواره آن را مورد توجه قرار داده و در ارتقاء آن اهتمام بیشتری داشته باشد.

کرمی گفت: تمام تلاش ما در مأموریت ها حفظ جان نیروها و مردم است، لذا برای تحقق این امر تاکتیک های مناسبی را طراحی می کنیم و مورد بهره برداری قرار می دهیم تا با کمترین خسارت ماموریت ها را به سرانجام برسانیم.

کد خبر 522939

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha