پیکر مطهر شهید مدافع حرم جواد الله کرم صبح امروز ۲۸ خرداد ماه بر روی دستان مردم تهران و با حضور سرلشکر عزیز جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران تشییع و به سمت جایگاه ابدی‌اش بدرقه شد.

الله کرم

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از فارس،  پیکر مطهر شهید مدافع حرم جواد الله کرم صبح امروز بر روی دستان مردم تهران و با حضور سرلشکر عزیز جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران تشییع و به سمت جایگاه ابدی اش بدرقه شد. مردم از هر نقطه شهر با رعایت مسائل بهداشتی سعی کرده بودند خود را برای این مراسم به محله مهرآباد جنوبی برسانند. پسر کوچک شهید دقایقی برای پدر به ذکر مصیبت های اهل بیت پرداخت و این اشک های مردم بود که به روضه او برکت دیگری می داد. 

ماشینی که با یک گنبد و یک پرچم قرمز متبرک به نام حضرت زینب(س) بود پیکر شهید را حمل می کرد و برای آخرین بار به مسجد مسلم بن عقیل در محله شهید الله کرم برد. همان مسجدی که او سالها در آن رشد کرده بود و حالا برای آخرین بار جواد بود که با آنجا وداع می کرد.

پس از دقایقی عزاداری مردم برای شهادت امام جعفر صادق(ع) در جوار پیکر شهید مدافع حرم، او به قطعه ۵۰ بهشت زهرا انتقال داده شد تا برای همیشه در این قطعه از بهشت کنار دیگر یارانش آرام بگیرد.

گفتنی است شهید مدافع حرم «جواد الله کرم» متولد دوم تیر سال ۱۳۶۰ و اهل محله مهرآباد تهران بود. وی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد و در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان‌طومان در زمان آتش‌بس در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۹۵ به شهادت رسید. پیکر وی در منطقه مانده بود.

کد خبر 522803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    1 0
    یعنی الان فاصله کذاری رعایت شده
    • مصطفى IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
      0 1
      مهدى جان بقدر كافى سر و صداى مردم و اعتراض ها بلند شد. بنوعى توجيه ميكنند چاره اى جز تحمل نيست.