مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
۰ نفر

فرماندار شهرستان ریگان گفت: گردوغبار شدید راه ارتباطی ۲۳ روستای ریگان را مسدود و این شهرستان را در حالت هشدار قرار داد.

گرد و غبار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  امین باقری بیان کرد: گردوغبار شدید به همراه طوفان شدید شن از صبح چهارشنبه ۲۸ خرداد تاکنون مشکلاتی برای کویرنشینان شرق استان به وجود آورده است.

او اظهار کرد: گردوغبار شدید علاوه بر کاهش دید در محور ترانزیت ریگان راه‌های روستاهای در حاشیه کانون بحران‌های فرسایش بادی را بست.

فرماندار ریگان ادامه داد: طوفان و گردوغبار به فضای سبز شهری، نخیلات و مزارع یونجه شهرستان خسارت وارد کرد.  کارشناسان در حال برآورد خسارت ریالی هستند.

باقری افزود: وضعیت شهرستان نیز در حالت هشدار و آماده‌باش قرار دارد. تاکنون گردوغبار ۹شهروند ریگانی را راهی مراکز درمانی کرده است که به دلیل تشدید گردوغبار امکان افزایش بیماران تنفسی وجود دارد.

فرماندار ریگان ادامه داد: از شهروندان ریگانی می‌خواهیم تا فروکش کردن گردوغبار در منازل خود بمانند. مراکز بهداشتی درمانی، پلیس راه و هلال احمر برای امدادرسانی به اهالی روستاهای گرفتار در گردوغبار آماده هستند.

او عنوان کرد: هم اکنون ۶۷روستای شهرستان در محاصره شدید گردوغبار و طوفان شن قرار دارند.  گردوغبار ۱۶روستای ریگان را خالی از سکنه و ۱۵۰روستا را در محاصره شن‌های روان قرار داده است.

ریگان تا مرکز کرمان ۲۸۵کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 522789

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha