مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
۰ نفر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس بیان کرد: میزان اعتبار ملی با ویژگی استانی فارس ۳۶۲ میلیارد تومان است. در بودجه سال ۹۹ سهم نفت بسیار کاهش یافته که بیانگر موفقیت در پیشبرد سیاست بودجه بدون نفت است و این مهم از دستاوردهای خوب دولت محسوب می‌شود.

بودجه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  حسن نوروزی اظهار کرد: تخصیص اعتبارات هزینه‌ای فروردین تا خرداد امسال دستگاه‌های اجرایی را به صورت تنخواه ابلاغ کرده‌ایم اما از تیر ابلاغ به دستگاه‌ها منوط به مبادله موافقت‌نامه هزینه‌ای است.

وی ادامه داد: پاداش پایان خدمت از امسال از طریق فروش اموال و دارایی دستگاه‌ها خواهد بود. دستگاه‌ها مکلفند که تصمیمات ستاد اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و ستاد استانی کرونا را اجرایی کنند به همین دلیل در توزیع اعتبارات امسال این سه موضوع ویژه دیده می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس گفت: ۳ درصد اعتبارات استانی و ملی جمع‌آوری و تحت عنوان اعتبارات متوازن در استان‌ها توزیع می‌شود. ۸۶ درصد اعتبارات عمرانی ملی ابلاغ شده این استان به میزان هزار و ۲۵ میلیارد تومان هم تخصیص یافته‌است.

وی ادامه داد: اعتبارات عمرانی استان نیز هزار و ۶۴۳ میلیارد تومان است که هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شده‌.

 ضوابط اجرایی بودجه ٩٩، توزبع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های استان در سال ٩٩ و ارائه گزارش مصوبات کارگروه‌های این شورا سه دستور کار پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس در سال جاری بود.

کد خبر 522780

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha