زنوزی تصور می‌کرد با این راهکار غیرمسئولانه آخرین ضربه را به شروع مجدد رقابتهای لیگ خواهد زد و حالا که امضای چند تیم لیگ برتری دیگر هم پای طومار است به هدف ۴ ماهه‌اش که همان تعطیلی کامل لیگ است خواهد رسید.

زنوزي

به گزارش همشهری آنلاین تمام تلاش‌های ۴ ماهه محمدرضا زنوزی مالک تراکتور برای تعطیلی لیگ در نهایت به تهدید رسمی مسئولان فدراسیون فوتبال ختم شد. جایی که او با تماس با تیم‌های لیگ برتری و جمع آوری طوماری خطاب به فدراسیون نشین ها اعلام کرد در صورتی که ظرف ۴۸ ساعت آینده تضمینی مبنی بر سلامت بازیکنان و سایر اعضای تیم ها در صورت برگزاری لیگ ندهند رسما از مسابقات کناره گیری کرده و راه شکایت به فیفا خواهند برد.

 زنوزی تصور می‌کرد با این راهکار غیرمسئولانه آخرین ضربه را به شروع مجدد رقابتهای لیگ خواهد زد و حالا که امضای چند تیم لیگ برتری دیگر هم پای طومار است به هدف  ۴ ماهه‌اش که همان تعطیلی کامل لیگ است خواهد رسید.

اما جواب فدراسیون فوتبال به این طومار در واقع همان هیچ انگاشتن بود.

به جز واکنش سهیل مهدی که البته مسئول مستقیم برگزاری مسابقات است تنها اسماعیل حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به امضا کنندگان این طومار و شخص زنوزی، اعلام کرد که با این رویه قطعا به شدت برخورد خواهند کرد.

زنوزی شاید بهتر بود پیش از آنکه فدراسیون را عملا تهدید به کناره گیری و شکایت به فیفا کند  دست کم اندکی در این خصوص مطالعه که نه لااقل از اهل فن مشورت می‌گرفت. با مشخص شدن تبعات عملی شدن تهدید امضا کنندگان طومار  که می‌تواند به نوعی باعث از دست رفتن میزبانی‌های بین المللی در رقابت‌های آینده و واکنش شدید فیفا به تهدید فدراسیون تابعه‌اش شود حالا  دیگر خبری از جوگیر شدن‌ ساعت‌های ابتدایی امضای این طومار نیست. 

برخی از امضا کنندگان طومار مانند عبدالله ویسی سرمربی پیکان که عملا بحث کناره گیری از لیگ را انکار کردند و گفتند زنوزی به آنها گفته بوده این نامه تنها تضمین برای رعایت پروتکل های بهداشتی است.

حمیداوی مالک پدیده هم که دیروز در مصاحبه‌ای هر گونه تهدید فدراسیون و کناره گیری را منکر شد و گفت ما فقط اعلام کردیم نگران حفظ جان بازیکنانمان هستیم همین.

مسعود شجاعی کاپیتان اول تراکتور که از قضا او هم نامه ای خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال برای لغو مسابقات نوشته بود  دیروز در نهایت راهی تبریز شد و در تمرینات این تیم شرکت کرد. مقاومت ارتش فیک زنوزی کم کم از هم می‌پاشد و تنها این اشکان دژآگه است که با رستوران گردی با رفقا در آلمان، دغدغه های زنوزی برای حفظ سلامت بازیکنان لیگ برتری را درک می‌کند. تا شروع مجدد مسابقات لیگ برتر زمان زیادی باقی نمانده است و باید دید زنوزی تا شنیده شدن سوت آغاز دیدار فولاد و استقلال، مجددا چه خواب بی‌تعبیری برای تعطیلی لیگ خواهد دید. 

کد خبر 522737

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 0
    نظر شما به درد خودت میخوره مگه اینجا المان و انگلیس که بتونن پروتکول رعایت کنن انتظار داری 23 نفر تو یک ورزشگاه بدون و کسی کرونا نگیره با این وضع