مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تردد با سرعت غیرمجاز راننده سواری سمند و برخورد با سواری پراید منجر به مرگ ۲ تن و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شد.

تصادف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ فرخ جمالی چهارشنبه ۲۸ خرداد اظهار کرد: این سانحه رانندگی ساعت سه و ۵۱ دقیقه بامداد امروز در بلوار ارم شهر همدان و حوالی آتش‌نشانی اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: راننده سواری پراید در حال دور زدن از بریدگی نزدیک آتش‌نشانی بود که سواری سمند که از اتنهای بلوار ارم حرکت کرده بود با سرعت بسیار بالا به پهلوی پراید برخورد کرده و منجر به مرگ سرنشین جلو و راننده پراید شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: خودروی سواری سمند به علت بالا بودن سرعت پس از برخورد با پراید با گارد ریل‌های حاشیه بلوار برخورد کرد و منجر به بروز خسارت به آن‌ها شد.

سرهنگ جمالی یادآوری کرد: این دومین سانحه فوتی در یک ماه گذشته است که در بلوار ارم شهر همدان رخ می‌دهد باوجوداینکه پس از بروز سانحه قبلی مقرر شد که تمهیداتی برای کاهش سرعت خودروها پیش‌بینی شود.

سرهنگ جمالی توضیح داد: حدود یک ماه پیش، به دنبال بروز سانحه فوتی در این محور تیمی از نمایندگان استانداری، فرمانداری، شهرداری و راهنمایی و رانندگی در محل سانحه حضور یافتند و پس از بررسی‌های انجام‌شده مقرر شد که ۶ سرعتکاه در مسیر رفت‌وبرگشت این بلوار ایجاد شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: باوجود تصویب اهمیت و ضرورت نصب سرعتکاه در این مسیر پرترافیک و گذشت حدود یک ماه از این مصوبه، اما شهرداری دراین‌باره اقدامی انجام نداده است.

وی ادامه داد: حداکثر سرعت پیش‌بینی شده برای تردد خودروها در بلوار ارم ۶۰ کیلومتر در ساعت است اما نبود سرعتکاه زمینه تردد با سرعت غیرمجاز و بروز چنین حوادثی را فراهم کرده ‌است.

کد خبر 522714

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha