بایرن مونیخ قبل از این دیدار با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی قرار داشت و با توجه به پیروزی در این بازی دو هفته مانده تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کرد.

بايرن

به گزارش همشهری آنلاین بایرن مونیخ موفق شد دو هفته مانده به پایان رقابتهای بوندسلیگا قهرمان این رقابتها شود. در ادامه هفته سی و دوم رقابت های بوندسلیگا ۴ دیدار برگزار شد. ابتدا مونشن گلادباخ در خانه توانست با سه گل ولفسبورگ را از پیش رو بردارد.

در حساس ترین بازی هفته بایرن مونیخ صدرنشین مهمان وردربرمن بود. بایرن که برای قطعی کردن عنوان قهرمانی به یک پیروزی در این بازی نیاز داشت توانست سه امتیاز را به دست آورد تا هشتمین قهرمانی پیاپی خود  و البته سی امین قهرمانی تاریخ خود  را در بوندسلیگا به دست آورد.

بایرن مونیخ قبل از این دیدار با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی قرار داشت و با توجه به پیروزی در این بازی دو هفته مانده تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کرد. بایرنی های که نشان داده اند این فصل عزم خود را جزم کرده اند تا سه گانه را به دست آورند اولین جشن قهرمانی خود را در استادیوم خالی از تماشاگر برگزار کردند. بایرن اولین قهرمان لیگهای معتبر اروپایی نام گرفت.

تک گل بایرن مونیخ را در این دیدار روبرت لواندوفسکی به ثمر رساند.

نتیجه دیگر بازی‌ها:

فرایبورگ ۲ - هرتابرلین یک

یونیون برلین یک - پادربورن صفر

کد خبر 522636

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha