رئیس پلیس پایتخت از کشف ۶ تریلیون ریالی انواع خودروهای احتکاری خارجی در ۲ پارکینگ در غرب تهران خبر داد.

احتکار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر همسو با سایر همکاران در اجرای ماموریت محوله اقدام کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با انجام اقدامات اطلاعاتی، از دپو و احتکار تعداد زیادی انواع خودرو خارجی در ۲ پارکینگ کنار هم مطلع شدند که بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات ویژه این کلانتری قرار گرفت.

رحیمی ادامه داد: پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی،  تیم‌های مختلف عملیاتی طی یک عملیات همزمان در بازرسی از پارکینگ های مورد نظر ۲۹۰ دستگاه انواع خودروهای خارجی احتکار شده، کشف کردند.

رئیس انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حاکی از این بود که خودروها بیش از یک سال در این پارگینگ ها دپو شده است، افزود: خودروهای مکشوفه شامل ۱۵۴ دستگاه سانتافه ، ۴۸ دستگاه پیکاتو، ۴۳ دستگاه اپتیما، ۶ دستگاه سوناتا، ۱۳ دستگاه سورنتو، ۲ دستگاه تاتا و ۲۴ دستگاه سراتو است.

سردار رحیمی، ارزش تقریبی خودروهای کشف شده را برابر اعلام کارشناسان ۶ تریلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 522531

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سروش SE ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    1 0
    این خودرو ها را به قیمت تمام شده به قید قرعه به مردم بفروشید .... نه به قیمتهایی که الان در بازار است مثلا هیوندایی سانتافه الان 1.1 میلیارد است ولی قیمت تمام شده برای وارد کننده 875 میلیون است ..