مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

عمده‌فروشان خیابان امام کرمان در شوک قیمت برنج و تخم‌مرغ هستند و قلب خریداران از افزایش قیمت زیاد و ناگهانی به درد آمده است. بیشتر پخش موادغذایی استان در این خیابان انجام می‌شود.

بازار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنج پاکستانی بین ۲۰۰ تا ۲۲۰ هزار تومان، برنج هندی ۱۷۰ هزار تومان و تخم مرغ ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان روی هر شانه تخم مرغ قیمت دارد. مردم به خصوص کارگران مجبورند با دست خالی به خانه‌هایشان بروند.

معاون بازرگانی سازمان صمت کرمان گفت: علت افزایش قیمت تخم‌مرغ و مرغ وابسته به افزایش قیمت نهاده‌های دام و طیور است.

سینا خسروی افزود: این افزایش قیمت انتقال به بازار مرغ و تخم‌مرغ پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با همکاری جهادکشاورزی در حال بررسی هستیم تا بتوانیم به ثبات قیمت برسیم.

خسروی اظهار کرد: کاهش قیمت‌ها به بازار بستگی دارد.  چون در مرغ تولیدکننده صددرصدی نیستیم و نیاز به واردات از استان‌های دیگر داریم و تحت تاثیر استان‌های دیگر هستیم.  امیدواریم ظرف یک ماه آینده به قیمت متعادل‌تری برسیم.

معاون بازرگانی سازمان صمت گفت: به دلیل این‌که ارز دولتی از روی واردات برنج رفت و با ارز نیمایی وارد می‌شود، قیمت برنج خارجی در بازار یک دفعه بالا رفت.  به زودی برنج تنظیم بازار وارد می‌شود بنابراین مردم نگران نباشند.

کد خبر 522517

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 0
    قیمت ها توسط کسبه ای تعیین میشود که جای مهر بر پیشانی دارند و وجوهات شرعی زیادی می پردازند ولی در سمت دیگر شخصیتشان یک ابن ملجم واقعی هستند و شمشیر بر معیشت و سفره کوچک مردم پائین می آورند . خود راه مسجد میروند ولی فرزندانشان راه کشورهای خارج میروند . خود با پراید رفت و آمد میکنند ولی با لباسی دیگر سوار بر جنسیس به ویلاهای چند میلیاردی میروند.