سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: روند نظارت و کنترل بازار در استان اردبیل تشدید می‌شود.  

تنظیم بازار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان در خصوص تنظیم بازار و ادامه روند نظارت و کنترل بازار با شدت بیشتر و برخورد با متخلفین خبر داد و گفت: رصد بازار، تامین به موقع کالاهای ضروری و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط از اهداف مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.  

وی تصریح کرد: با تلاش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط اقدامات خوبی برای ایجاد ثبات در بازار انجام شده و نیازمند استمرار تلاش در این زمینه است و جلسات ویژه ستاد تنظیم بازار استان برای رصد و ارزیابی اقدامات در بخش‌های مختلف با جدیت دنبال و برگزار می‌شود.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضمن تشریح گزارش کارشناسی و آنالیز قیمت تمام شده کشتار مرغ روز و بررسی قیمت پیشنهادی کمیته کارشناسی، اعضای جلسه مبلغ ۵۰۰ تومان را بعنوان قیمت مصوب برای کشتار مرغ تعیین کردند.  

ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز در ادامه تاکید کرد: خدمات قابل ارائه در کشتارگاه بررسی و علت تفاوت قیمت ارائه شده برای خدمات این کشتارگاه با سایر کشتارگاه‌ها معلوم شود و طی بررسی کارشناسی تاثیر افزایش قیمت تمام شده مشخص و سپس راهکار لازم نیز ارائه گردد.  

وی افزود: از طریق کارگروه تنظیم بازار کشوری به استان‌ها اختیارات لازم داده شود تا در صورت کمبود یا افزایش قیمت برخی از اقلام در بازار، در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها مقداری از کالاهای ذخیره سازی شده با تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان به بازار تزریق شود.  

کد خبر 522508

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha