مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
۰ نفر

رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: تصادف ۲ دستگاه تاکسی در مسیر قره درجزین از توابع شهرستان رزن استان همدان منجر به مرگ پنج‌تن و مجروح شدن پنج مسافر شد.

تصدف تاکسی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی سه‌شنبه ۲۷ خرداد اظهار کرد: یک دستگاه تاکسی پراید به علت تجاوز به چپ با تاکسی دیگری در مسیر درگزین برخورد کرد که درنتیجه آن ۲ راننده تاکسی در دم جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: هشت تن از مصدومان این سانحه به بیمارستان منتقل شدند که سه تن از آن‌ها به علت شدت جراحات وارده پس از عزیمت به بیمارستان جان باختند.

رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: کارشناس پلیس‌راه علاوه بر مقصر شناختن یکی از رانندگان تاکسی، فرمانداری رزن را نیز به علت اعطای مجوز مسافرکشی به این ۲ راننده پراید در مسیر برون‌شهری مقصر شناخت.

سرهنگ عزیزی افزود: فرمانداری رزن بدون رعایت قوانین دولتی اقدام به اعطای مجوز به ۳۰ تاکسی برای مسافرکشی در برون شهر کرده است که این اقدام آن‌ها خلاف قانون است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان اضافه کرد: سواری پراید استحکام لازم را برای مسافرکشی در برون شهر ندارد و در صورت بروز حادثه شاهد مرگ شمار زیادی از مسافران این قبیل خودروها خواهیم بود.

کد خبر 522497

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha