مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت:در ماه‌های اخیر با وجود شرایط مالی نامناسب شرکت مترو به منظور بهبود شرایط و تامین رفاه حال شهروندان و استفاده بهینه از تکنولوژی و صنعت، چهار دستگاه ضد عفونی‌کننده فرا بنفش یووی‌سی خریداری شده است.

متروی اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی دستگاه UVC را بر اساس آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای دنیا برای ضدعفونی کردن مترو و هواپیما و با دریافت مجوزهای لازم تولید کرده است.

او افزود: تفاوت استفاده از دستگاه UVC برای ضدعفونی کردن واگن‌های مترو نسبت به روش‌های قبل در پوشش دهی بهتر است.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: با توجه به زمان‌بر بودن استفاده مواد ضدعفونی کننده پایه الکل از طریق سنتی و انتظار برای خشک شدن قطار و بعضی از محدودیت‌ها استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده، به کمک پرتو فرابنفش UVC می‌توان نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس، باکتری و در نهایت حفظ سلامت شهروندان ایفا کند.

او افزود: در ماه‌های اخیر با وجود شرایط مالی نامناسب شرکت مترو به منظور بهبود شرایط و تامین رفاه حال شهروندان و استفاده بهینه از تکنولوژی و صنعت، چهار دستگاه ضد عفونی‌کننده فرا بنفش UVC خریداری شده است.

طحانیان با ابراز خرسندی از دستیابی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی به تکنولوژی‌های روز دنیا، ادامه داد: در زمان‌هایی که رام‌های قطار شهری فعالیت ندارد از دستگاه UVC برای ضدعفونی کردن استفاده می‌شود.

کد خبر 522481

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha