همشهری آنلاین: آبشار کمر دوغ، عنوان مسابقه‌ای اینترنتی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مسابقه با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از 29 اردیبهشت در بخش مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com آغاز شده است و تا 27 شهریور روز شعر و ادب پارسی امکان مشارکت کاربران را فراهم می‌کند.

کاربران مسابقه اینترنتی کانون با شرکت در مسابقه «آبشار کمر دوغ» به 22 سؤال چهار گزینه‌ای در مدت 30 دقیقه پاسخ می‌گویند و پس از مهلت تعیین شده به تعدادی از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی، اصطلاحات و واژگان محلی، جغرافیای استان و برخی اماکن مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله محورهای سؤالات این مسابقه است.

گفتنی است عنوان این مسابقه یکی از جاذبه‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است.

در حال حاضر نیز بخش مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی کانون امکان شرکت کودکان و نوجوانان در چهار مسابقه دیگر با نام‌های «زندگی شیرین»،«فیروزه اسلام»، «فلک‌الافلاک» و «خوزستان سرزمین آفتاب 1»  را ایجاد کرده است.

کد خبر 52242

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز