مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو یزد گفت: ذخایر سنگ آهن کشور از جمله چادرملو رو به پایان است و باید هر چه سریع‌تر برای صدور مجوزهای جدید اقدام شود.

معدن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، ناصر تقی‌زاده در نخستین جلسه دوره‌ای شورای مدیران در مجتمع صنعتی چادرملو اظهار کرد: اگر به دنبال توسعه و تحقق جهش تولید هستیم، هیچ راهی جز دستیابی به مواد اولیه جدید نداریم.

وی با گلایه از برخی تصمیم‌گیرندگان که موجب جلوگیری از بهره‌برداری ذخایر شده‌اند، عنوان کرد: اگر هر چه سریع‌تر نسبت به استخراج از ذخایر شناسایی‌شده و اکتشافات جدید معادن سنگ آهن اقدام نشود، بسیاری از واحدهای فعلی فولادسازی کشور در خطر تعطیلی یا کاهش تولید قرار می‌گیرند.

تقی‌زاده ادامه داد: بر تولیدکنندگان، مسئولان و متولیان کشور تکلیف است تا با اتخاذ تدابیر اثربخش، برای تحقق توسعه همه‌جانبه کشور تلاش کنند.

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو یزد اضافه کرد: جایگزین کردن معادن به‌جای نفت با شعار محقق نمی‌شود و این امر نیاز به عزم و اراده‌ای قوی و مدیران جسور و کارآمد دارد.

وی افزود: امروز فولاد کالایی ارزشمند در جهان است و مشخص نیست همین روند تا چند سال آینده وجود داشته باشد. بنابراین تا فرصت باقی است باید بهترین بهره‌برداری را از این صنعت کرد.

تقی‌زاده گفت: چادرملو این آمادگی را دارد با سرمایه‌گذاری در معادن جدید همچنان نقش ارزشمند خود را در صنعت سنگ آهن و فولاد کشور حفظ کند و گام‌های عملی برای توسعه بردارد.

کد خبر 522401

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha