سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۴۰ واحد صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی این استان در سال جهش تولید احیا می‌شود.

اشتغال

به گزارش همشهیر آنلاین به نقل از ایرنا، محمد اهلی، سه‌شنبه ۲۷ خرداد در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تاکید بر افزایش اشتغال و تحقق شعار جهش تولید، از حمایت و برنامه‌های این شرکت برای بازفعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد.  

وی بازدید و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی را زمینه‌ساز آشنایی مدیران با مشکلات واحدهای تولیدی دانست و افزود: مشکلات بیشتر واحدهای تولیدی در زمینه تامین سرمایه در گردش، مشکلات بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی است.  

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی راه‌اندازی دوباره ۴۱ واحد صنعتی راکد در سال ۹۸ را افزود و گفت: تلاش می‌شود با حل موانع موجود و با همراهی دستگاه‌های اجرایی مربوطه، این واحدهای صنعتی نیز در سال جهش تولید احیاء و به چرخه تولید بازگردند.  

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل کاهش بروکراسی اداری را یکی از لازمه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با کاهش بروکراسی، روند سرمایه‌گذاری‌ها در استان تسهیل و افزایش یابد.  

اهلی گفت: امکانات اولیه و زیرساخت‌های ضروری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی  تامین می‌شود و تلاش بر این است تا با تکمیل زیرساخت‌ها، جذب سرمایه‌گذاری در استان افزایش یابد و به ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید نیز توجه ویژه‌ای شود.  

وی از حمایت سرمایه‌گذاران برای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی خبر داد و اظهار کرد : شرکت شهرک‌های صنعتی مشوق‌های لازم را برای سرمایه‌گذارانی که به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی اقدام می‌کنند، در نظر گرفته است.  

اهلی افزود: حمایت از صنعتگر، ایجاد اشتغال و کارآفرینی توسعه اقتصادی را به‌دنبال خواهد داشت، حمایت از صنایع کوچک به تولید زودبازده منجر شده و راهگشای رشد صنعت است. ۲۱شهرک و نواحی صنعتی در استان اردبیل فعال است.  

کد خبر 522378

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha