مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
۰ نفر

رئیس سازمان آتش‌نشانی قم به آتش‌ گرفتن یک واحدصنعتی در شهرک شکوهیه اشاره کرد و گفت: این آتش‌سوزی گسترده بعد از نزدیک به ۷ ساعت تلاش آتش‌نشان در مراحل پایانی مهار قرار دارد.

آتش‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس جعفری سه‌شنبه ۲۷ خرداد اضافه کرد: ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز یک واحد تولیدکننده چسب در این شهرک طعمه حریق گسترده شد.

وی با تاکید بر ضعف زیرساخت‌های ایمنی در این شهرک اظهار کرد: باوجود فعالیت صدها واحد صنعتی بزرگ و کوچک در این شهرک فقط ۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی در آنجا وجود دارد. به همین منظور ۱۵ دستگاه خودروی آتش‌نشانی با تمام امکانات به محل این حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی قم ادامه داد: هم‌اکنون ۱۱۴ نفر از نیروهای این سازمان در حال خاموش کردن حریق و مهار کامل و جلوگیری از سرایت آن به واحدهای همجوار هستند.

جعفری عنوان کرد: به دلیل مساحت نسبتا بزرگ این واحد صنعتی کار مهار آتش با دشواری در حال انجام است اما این حریق هیچ‌گونه تلفات انسانی نداشته اما از نظر مالی حجم خسارت وارده شده بالا است. هنوز علت حادثه به صورت دقیق مشخص نبوده و بعد از مهار کامل آتش و بررسی‌های بیشتر به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 522321

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha